HaNtU SeRaM...BhoOoOoOttttt!!!!!!

Nak dijadikan cerita, aku ada member yang keje askar kat Port Dickson. Ada satu masa dulu, dia terpaksa ikot training untuk kenaikan pangkat rasanya.....So, kena la masuk hutan apa bagai. Member aku ni cerita diorang dibahagikan la kepada beberapa kumpulan dan dibagi la peta n kompas untuk masuk hutan. Waktu masuk hutannya adalah malam hari.

So, bergeraklah member aku ni dengan group dia masuk dalam hutan. Hutan mana, aku pun tak tau. Malam kan....gelap. Sambil berjalan tuh, diorang suluh lah jalan dan sekeliling takut2 la kalau ada binatang apa2 masa diorang berjalan tu. Tiba2 masa member aku ni suluh ke atas, maka dia tersuluhlah 1 lembaga cantik punya bertenggek atas dahan pokok. Rambut panjang.......baju putih.......

Ahhhhhhhh......sudah. Member aku ni bagi tau budak2 dlm group dia. Masalahnya. dalam group dia ni ada perempuan. Member aku ni pun cakap sambil still suluh lembaga tu:

"perghhhhhhh....putihnya baju. pakai sabun pencuci apa tu?"
......................................................................................................................................................

Hahahaha...sebal sungguh budak sekor ni. kalau korang nak tau, dengan dak perempuan dalam group tu sekali suluh hantu tu.. macam2 diorang bahan hantu tu.....baju bersih la.....rambut rebonding la...tanya pakai shampoo apa la. ADOI.......

Akibat dari membahan hantu tanpa segan silu.....si hantu ni pun menggunakan kuasa hantunya. Group yang membahan hantu ni tak jumpa jalan keluar 1 malam tu. hahahaha.....amik kau. baru padankan dengan muka korang. Lepas subuh katanya...baru jumpa jalan keluar.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment